Vart är min fantasi?

Inatt har mamma fått sova över här och varit moraliskt stöd till den stackars ensamma familjen som blev utan pappa i 2 dagar, för pappan for till Malmö med sitt jobb på Kick Off.
Under den tiden som mamma har avrit här så har jag hunnit med otroligt mycket, jag har KANSKE städat ihjäl mej och ändå på något underligt sätt så syns det inte någonstans, förutom akvariumet som Tanja hjälpte mej med igår, TACK!
Jag vet att det inte brukar synas att man har städat när man är en småbarns förälder, men det brukar ju vara till småbarn i minst 1 års åldern som kanske leker lite grann och kastar ut leksaker runt hela huset och kastar ut kastruller från köket och sånt, inte en liten oskyldig 1 månads bebis som inte rör på dej så mycket :) Så egentligen har jag absolut INGENTING att skylla på, jag hade ju annars kunnat skylla på Anders men han har ju inte varit hemma så det går ju inte!
Nä, kanske man skulle bli bättre på det där med att städa så att det syns någonstans åtminstone :)

På tal om att synas så har jag som varit nästan genomskinlig, tagit en premiär solning igår och det var så fruktansvärt skönt och redan på en gång så tycker jag att det syns lite grann, men det är ju klart att övergången från genomskinlig går ganska snabbt till synlig! :) Nu måste jag bara hålla i brännan så att jag får mej lite färg.
Dessutom så skulle jag behöva börja bli sådär nyttig som jag var när jag var gravid, så att jag börjar gå ut och gå litegrann för nu har jag suttit inne i 2 dagar och min sista promenad var riktigt länge sen, usch, SKÄRPNING på mej.

Nu vankas det besök, jag tror att det är påväg en Susanne och Tommy med familj, så det är dags för att sätta igång lite kaffe!


PussOKram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0