Bite Me.

Klockan 16.45 ungefär så somnade vi som 2 stockar på varsinna sängar och vaknar sedan upp klockan 20.30 så efter 4 timmars sömn så går vi ner till restaurangen och äter super god oxfilé, nu är det bara att längta vidare till hotellfrukosten och förhoppningsvist somna om snart igen!

Nu åker jag nog snart till Estockholmia och vidare till Avetsa därifrån, fast det känns så jäkla jobbigt att flyga ner dit helt ensammen, brukar sluta med att jag sitter och darrar, kallsvettas och kanske börjar gråta efter en stund så det känns TUFFT! Men det känns ju ändå värt det :)

Håller förövrigt på att blir super sjuk, har ont i halsen och näsn kliar, vad roligt det skulle bli, NOT, isåfall så tror jag nog inte jag åker riktigt ännu, då får jag nog vänta ut resan en stund till.
Snart längtar jag ihäl mej efter mitt barn som har det super bra och bli ompysslad hos Farmor och Farfar.

Nä, nu tänkte jag somna om! :)
PussoOKram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0