I'm not getting tired

Hipp Hipp Hurra, för idag är det Sagas 6 månaders dag! :) Vi firar det med ingenting speciellt!
Haha, idag blir Saga 6 månader "gammal", det är ju helt galet vad tiden går fort nu.
Saga, har ju iallafall fått 2 stycken tänder som hon biter på handen med, och hon har börjat krypa lite grann, hon kanske inte är världens snabbast, men hon tar sej frammåt, och blir sur om hon inte gör det!:)

Idag har vi vaknat (ursäkta utrycket) FÖRE fan, för att vi skulle skjutsa Anders på olika jobb i Haparanda och jag tänkte att det var ett gyllene tillfälle för mej att kanske hitta ännu ett par nya skor. (Inte för att jag kanske behöver det, men jag gillar skor.) Iallafall så blev det inte så, och jag och Saga är båda helt slut, skillnaden mellan oss är att hon sover och inte jag. Jag vet inte men jag gillar inte att sova mitt på dan, för jag får ont i huvudet och sen kan jag inte sova på natten. Nog för att det är exakt samma sak nu, jag har sjukt ont i huvudet och kommer bli övertrött och kommer inte kunna sova inatt :)

Iallafall så hade jag tänkt göra massor med saker idag, tex hänga ut lakanen för torkning, städa lite här hemma, men ingenting har hänt för jag är alldelens för trött nu, skulle göra allt för lite extra energi, jag har druckit kaffe och jag har druckit coca cola, och inte hjälper det, så om jag orkar så trot jag nog att jag och Saga går och inhandlar lite redbull på snurran när hon vaknar, sen tar vi vagnen och går till baksidan och hänger lakanen, det blir nog perfekt. Men nu är jag alldelens för trött för att skriva nånting mer, så nu ska jag avsluta och bara vara tills min lill Donna vaknar :)

Fööresten så är Anders iväg och köper E-types båt just nu, hahahahaha, så snart ska vi ut till sjöss med E-types gamla båt! :)


Saga har just brottat ner "Nalle" och nu försöker hon pussas, vi ser ju hur hon kommer bli när hon är 14 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0