I´d put myself first!


Jag vet att det är mycket som händer med kroppen både när man är gravid, när man ammar och efter att man har fött barn också! Jag har haft jävulskt tur med massor, tex så slapp jag skräckexemplena med bristningar, jag slapp stora pigment fläckar, jag krossade INTE svanskotan, jag har inte fått hängbröst efter ammningen och jag sprack inte under förlossningen heller (peppar, peppar ta i trä får man väl säga då)

Men alltså, jag kan aldrig någonsin komma ihåg att jag har haft så små bröst som jag har just nu, visserligen så har jag ju rasat i vikt som aldrig förr, men jag kan inte komma ihåg att det har varit så här litet någonsin och jag har vägt mindre måånga gånger tidigare, eller är det egnetligen bara så att mina bröst var som världens största silikon tuttar när jag var gravid men speciellt under tiden då jag ammade att jag helt enkelt har "förträngt" (?) att jag har sånna här små tissar, haha. Intressant fråga tycker jag.

Jag har beställt ett par sillisar av Anders i bröllopps present men ICKET att han vill betala dom och jag har försökt med precis allt, tex " MEN vi var ju 2 om att skaffa barn och det är ju min kropp som har blivit förstörd" men tydligen så är det äckligt med hårda fejkade silikon bröst och tydligen har jag sånna bröst som jag alltid har haft, och dom är tydligen bra som dom är enligt han alltså.

En annan viktig fråga i det här är också varför jag ska få leva på några sketna tusen i månaden för att jag BARA är hemma med barn medans Anders får samma lön som vanligt, det tycker jag är helt sjukt alltså. Jag skulle inte vilja byta med Anders, för jag vill vara hemma med barn, jag vill helst ALLTID vara hemma med Saga, jag skulle lätt kunna bli en riktigt bra hemmafru MEN varför ska !!??jag??!! som har ett dubbelt heltids jobb måsta få så mycket mindre pengar än vad han får!? Det är ju ända anledningen till varför man vill börja jobba igen, eftersom att man typ SVÄLTER om man går hemma, tänk om jag inte hade haft Anders, då hade jag och Saga fått bo hos mamma typ, och leva på henne i minst 1 år.

ÄH va fasen!! Jag är nog egentligen världens lyckligaste med mina små bröst och mina SKETNA tusen!




Foto: Gitsy Lannér

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Små bröst är snyggt, Mallan :) Och lite pengar har vi alla men nog har vi kul ändå :)

2010-03-19 @ 14:59:03
URL: http://reservhjulet.blogg.se/
Postat av: Elin

Den där bilden är riktigt bra på dig! Önskar att jag hade tagit nå fina bilder på mig & "julle i magen".



Syns imorn eller i övermorgon. Kram*

2010-03-23 @ 16:26:58
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0