I never really cared until I met you.

Faktum är att klockan är 19 om bågra minuter och jag går fortfarande runt i min mjuka Rosa morgonrock, jag har inte gjort ett smack på hela dagen, jag har somnat med Saga i min famn och sovit i 4 timmar, tills hon försökte väcka mej med ett litet skrik, hon var nog less att ligga då.
Middagen bestod idag av några makaroner och tacosås, jag har ingen mat hemma och hade inte så jätte stor lust att börja klä på henne i det här vädret för att fara till en affär. Imorgon tror jag att jag ska göra lax från frysen och broccoli till det.
Imorgon ska jag till en bernläkare och då kommer vi vgäa och mäta henne, det skall bli intressant att se hur stor hon har blivit, för hon har blivit stor! Hon måste väga 5 kg åtminstone.
Nu hör jag på tv:n att Biggest Looser börjar så jag ska ta och springa iväg till soffan och titta på det och äta Marabou Apelsinkrokant och dricka te. Kanske skriver mer sen om jag inte har något bättre för mej :)

Se ya.



Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fin bild på er!

2010-03-03 @ 10:08:35
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0