Make my wish come true!

Jag har ganska mycket saker på min önskelista nu, precis lagomt då jag inte har några pengar!

Min Önskelista just nu:


♥ Fast jag inte vill ha en hårförlängning just för tillfället eftersom att jag först och främst vill bli mörkhårig igen men jag skulle ändå vilja önska mej det så att Josse kan stoppa in löshår på mej.

♥ När jag var gravid så var jag på fotmassage och det var riktigt härligt och jag vill tillbaka dit igen.

♥ En helkroppsmassage skulle sitta riktigt fint och faktiskt så har jag betalat klart till en halvkroppsmassage så det borde inte vara allt för mycket pengar att betala en hel.

KLÄNNINGAR!! Jag har kollat igenom min garderob och det känns som att jag var gravid allt för länge eftersom att jag tycker att allt jag äger ENDAST passar in på min gravida mage.

♥ Till sommaren så skulle jag vilja ha lösögonfransar, egentligen så skulle jag kunna köpa ett par billiga eftersom att jag har sett att Lotte är riktigt duktig på att sätta fast sånna.

♥ Jag vill ha mera SKOR, varför kan jag aldrig få nog (?)


Nä! nu måste jag nog faktiskt HOPPA ner i sängen om jag ska orka upp imorgon.





Kommentarer
Postat av: djustd

lurade du nån igår? :) själv glömde jag totalt att det var 1-a april...

2010-04-02 @ 02:16:40
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0