Say I’m the one you WANT, If you don’t, you’ll be alone.


Imorgon åker Anders till Skellefteå till på Onsdag, och då kanske Maria ska sova här under tiden, det skulle vara myspysigt för då kan vi ladda upp med en massa frukt och grönsaker, och på dagarna när hon jobbar så ska jag fasen gå och gå och gå och sola måste jag göra, nu får det vara slut på att sitta stilla och ha dåliga bortförklaringar på att slippa röra på sej. Fast är det snöstorm då sitter jag faktiskt inomhus.

Ikväll kanske det blir en bastu eftersom att lillan sover nu, det skulle vara skönt så man blir varm ända in i märgen.

Pusselipuss.







Kommentarer
Postat av: Eleonor

Självklart ska jag inte banga. Vi har ju biljetter & allt. Vi måste köpa mintuu! :D

2010-03-29 @ 00:57:20
URL: http://reservhjulet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0