He can see she´s been crying.

Jag vet inte varför jag alltid gör så, men idag har Saga vaknat första gången klockan 07, och jag är så förbannat trött och orkar inte stiga upp och hämta hennes mat, jag får henne att somna om till klockan 08, och sen sover hon lite till och från, mellan 8-9.
Jag stiger upp ger henne mat är fortfarande förbannat trött och sen efter att hon har ätit så vet jag att hon är trött och varje dag spenderar jag 1½ timma på att få henne att somna om, idag lyckades det inte.
Jag tror att jag väntar på att någon annan ska komma och ta upp henne så att jag får sova ut nån gång, har inte haft sovmorgon på ett halvår nu och innan det, när jag var gravid så sov man inte spciellt bra, och när allt annat skit hade hänt så sov jag typ ingenting, jag är helt slut vissa dagar så jag vet inte vad jag ska ta mej till.

Nåväl nu ska Josse komma hit så jag ska gå och klä mej! Seee ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0