I tried to act like I dont care!

Jag hatar verkligen människor som utnyttjar andra människor för egen vinning.
Jag är en människa som väldigt lätt får dåligt samvete och vill aldrig bråka med någon annan, jag ger mej hellre och låter den andra personen ha rätt för att slippa argumentera med någon annan. (En lång historia varför jag är sån)
Jag vet att det är många människor, många som jag älskar som har utnyttjat mitt dåliga samvete just för att dom känner mej, dom gör så att jag mår dåligt för att själva slippa må dåligt.

Jag vet inte hur jag ska få bort den egenskapen i mej själv för det är en riktigt dålig egenskap jag har, eller den kan ju förstås vara en bra egenskap ibland men inte alltid och jag tror absolut INTE att den gör mej till en bättre människa snarare tvärtom, jag låter alltså andra människor kunna trycka ner mej så att jag själv blir lidandes av ångest och mår dåligt fast det kanske egentligen inte är jag som ska må dåligt!

Jag vet ALLTID när någon utnyttjar det där men sanningen är att jag låter folk utnyttja det, men nu ska jag verkligen ta och jobba bort det! För i slutändan så kommer jag må bra och då kommer alla runtom mej också må bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0