Take a look at you and me!

Idag var vi  på BVC och gav Saga hennes 5 månaders vaccin och mätte och vägde henne på samma gång, hon var nu 65 cm lång och vägde 6515 gram, haha, lite stor hon är nu!

Snart har jag iallafall längtat ihjäl mej efter Annelie och Kyan, jag har klarat mej ett halvår nu, men nu när jag vet att vi snart ska träffas så är det nästan outhärdigt! Har redan planerat vaad jag ska ta med mej för kläder, vilka skor jag ska ta med mej och vad vi ska göra, kommer bli helt sjukt roligt att få spendera 3 HELA dagar med henne och Kyan! Jag sa till henne idag att vi skulle "byta" barn när jag kommer så jag får leka ihjäl mej med Kyan och hon kan få snooosa på Saga!

Nu på Tisdag så lämnar vi Saga till Klara och Janne åsså ska vi fara till Skellefteå och till Umeå, och blir borta en natt och 2 dagar, blir jobbigt att vara utan Saga i 2 dagar och vara så långt ifrån! Men jag tänkte att jag skulle ta med mej lite nagellack och fördriva tiden med och under tiden vi ska äta hotellfrukosten så lär det ju gå bra! Jag älskar hotell frukostar! :)

Natten kommer vi spendera i Skellefteå och eftersom att jag kommer måsta köra Anders så kommer jag inte hinna träffa min faster som jag har tänkt på så mycket. Men jag tänkte att om jag får en liten lucka så ska jag försöka möta upp med henne och KRAMAS! Men om du ser detta så tänker jag inte ringa dej förrens jag vet att vi är där, för alla andra gånger som vi har tänkt fara till Umeå så har det inte blivit av och så har vi ringt och sagt att vi kommer och sen blir det inte, och det är så jobbigt!:)

Nåväl nu ska jag måla naglarna och sen gå och snarka tillsammans med den bästa personen jag vet! Saga!


Se ya!


Kommentarer
Postat av: Faster

Älskling, kommer du så kommer du, ha inte dåligt samvete för det, mitt i alltså funkar det och gör det inte det så gör det inte det.

Jag får ju träffa er i Juni när vi kommer och jag önskar sååååå att jag kunde vara där och avlasta dej så du fick sova ut nån gång...jag skulle älska att få va med lillen och låta dej sova fast varje morgon :)

puss&kram...love you :)

2010-05-29 @ 01:36:08
URL: http://gillasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0