You gave my life direction!

Kanske är dags att slriva några rader, det är ju en väldig brist på uppdatering här i bloggen.
Saga har utvecklats så sjukt mycket på så kort tid, hon blir 6 månader 9 Juni, och man fattar inte hur fort det har gått.
Hon har fått 2 tänder, eller dom har börjat komma upp nu (utan gnäll och utan feber), hon är ständigt med i allt som händer och hon är väldigt koncentrerad på allt, hon skrattar åt allt och jag har spelat in massa roliga filmer som jag ska försöka klura ut och sätta in här på bloggen. Hon står upp och "går" om man håller henne i händerna, och hon vänder sej fram och tillbaka, hon är KUNG på att gå i gåstolen och hon äter nu vanlig mat! :) Det är ju helt GALET vad tiden går fort! ÅH, vad jag ÄLSKAR mitt barn!!!

Vi har ju haft dop nu och när prästen hällde vatten på huvudet så skrattade hon, så gulligt, själv höll jag på att få en skratt attack, men jag kunde hålla mej :)

Nu hann jag ju inte skriva, kanske så jätte mycket för nu ska vi gå i bastun.

Men jag LOVAR att skriva mer snart igen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0