You got me hypnotized

Alltså roligt det är med denna jävla hicka! Jag åt just middag klockan 23 på kvällen, bra! Fick i mej 2 varma mackor, wow!

Imorgon ska vi med Saga på 5 månaders kontroll och 5 månaders vaccin, nog för att hon är 5½ månad nu, men det har varit ombokningar hit och dit i massor, sist på 4 månaders kontrollen så vägde hon nästan 5 kg så vi får se nu hur mycket hon har gått upp, jag tror det är en hel del faktiskt, min lilla Spolijox unge! Hoppas att hon slipper febern från vaccinet, det gjorde hon sist iallafall.

Jag är ju ganska fjantig, jag vill ju inte se när Saga ska ta där jäkla vaccinet så på 3 månaders vaccinet så gick jag iväg och Anders fick vara med och ge det, imorgon jobbar Anders så att mamma ska  komma med istället, allt för att slippa! Alltså jag börjar typ gråta när stackaren får ont, man får ju ont i själen!

Inatt så har Elli sovit här för Anders har varit iväg och jobba, och mitt i natten så vaknade jag av att jag höll på att gräva i hennes täcke och typ på henne, och tillslut vaknade hon och undrade vad fan jag höll på med, jag sa att jag letade efter Saga och att hon inte får kvävas där under täcket, när hon frågade om Saga var i sängen så svarade jag bara Nä, och sen la jag mej när och fortsatte sova, haha, frisk jag är.

Vi hade iallafall tjej MYS igår, jag, Sara och Elli, drack vin, åt melon och kikade film.
Om denna jäkla hicka nån gång försvinner så hade jag tänkt hoppa i sängen, men det verkar vara en dröm som jag nog får fortsätta drömma om!


Kommentarer
Postat av: Erika

När Linn fick sin 3 månaderspruta så var min mamma med så att jag kunde gå ut när hon skulle sticka henne. Usch det är så hemskt när dom små liven måste bli så ledsen :(

2010-05-28 @ 08:23:05
URL: http://exis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0