Lite bilder från 6/11.

Ganska tråkigt ändå när jag har slutat blogga såhär en stund för jag märker att min kamera inte riktigt följer efter Saga varje dag som den annars brukar göra :)

Men iallafall så firade vi Jonne som fyllde 40 år (Anders brorsa) förra helgen och jag hade en super trevlig kväll fast jag nyktrade till mej och svepte i mej LOKA hela kvällen eftersom att jag var chaffis :)
Det var ju tur att jag var nykter, eftersom att tjejjen på bowlingen frågade legg på mej när jag skulle köpa en öl till Anders, hahaha, hade inte med mej legget heller så jag blev nekad. Tyckte det var rätt roligt ändå, länge sen sist!
 
Lite bilder från den helgen skulle jag väl ändå kunna bjuda på?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0