-♥-

Idag har det varit en fullspäckad dag men dock har jag glömt använda kameran, vilket jag tycker är tråkigt. Det är så roligt att ha bilder.
Iallafall så har jag varit och busat och goats med Rasmus hemma hos Anna och Robban med Jenny då så klart som skulle komma hit idag. Det har verkligen varit roligt att träffa dom igen, eftersom att det tyvärr blir allt för sällan.

Sen har jag varit på Kalas hos lilla Emma som är Sara och Manges barn, där busade vi på en stund och sedan blev det vidare hem där vi har smaskat i oss kebabtallrik, MYCKET nyttigt ;)

Måste även tillägga till det förra inlägget att Saga (innan hon gick och sova) reste sej från sittande läge till stående utan att ens hålla i nånting, så jag tror verkligen inte att det är länge kvar nu.

Nu blir det iallafall en bastu, en LOKA och sedan liggläge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0