Brist på vitaminer??

Är det förresten någon som läser min blogg om det bara är B-vitamin man saknar då naglarna flisar dej hela tiden?
Jag har alltid haft tunna naglar som ständigt går av, men nu har varje nagel börjat flisa sej, ni vet så där så att allt man tar i fastnar i nageln, USCH, sen när jag skulle klippa min tånaglar idag så ser jag att min lilltå nagel har lossnat ända in i nagelbandet, och sitter bara fast på den högra sidan av nagelbandet, sen tittade jag på min andra lilltå och även den har gått av ända in i nagelbandet och lossnat HELT, läskigt vá!!!!? Måste veta vad det är för fel på mej, jag vill inte ha så här nå mer, man blir ju rädd!!!! haha, HUVVA!



Kommentarer
Postat av: nina

hej malin,nina som skriver :D haha jag brukar kika in då o då på din blogg och det är b vitamin du saknar ifall dina naglar flisar sig så b vitaminer är bra så att dom blir starkare o så växer dom mer samt så är dom bra för hår och hud !Ett dagligt intag av vitaminer via kosten är bra då man är alldeles för dåliga på att äta eller dricka det :D

Har nämligen köpt b vitaminer nyss haha..



Hoppas du fick ditt svar,ha det fint /nina

2010-10-04 @ 16:25:54
URL: http://seeyaaa.blogg.se/
Postat av: nina

haha jaa det kan jag tänka mig:D vem vill tappa tånaglarna blää :P! bara börja äta det o se ifall de blir någon skillnad ;D lycka till o det var så lite så!

2010-10-04 @ 21:14:30
URL: http://seeyaaa.blogg.se/
Postat av: Elin

D-vitamin stärker naglarna!

2010-10-04 @ 22:06:55
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0