I cant help but think of you.

Idag har först jag besökt den kvinnliga doktorn för cellprovstagning, och det gick bra sen får jag testerna hemmskickade till mej inom 1 månad. Sen har Saga vart på besök hos farbror doktorn som har kollat så att allt är som det ska och det var det ju såklart.
Så nu kan jag äntligen lämna vikt och längd på Saga igen, hon väger nu 8585 gram och är 72 cm "lång", hihi, vad hon växer mitt lilla troll. Saga är ju mindre än genomsnittliga 10 månaders bebis, men hon följer sin egen kurva exemplariskt!

Måste ju iallafall berätta om Anders första kommentar då läkaren steg in genom dörren, "Nämen, här har vi ju snorsugaren", och både jag och doktor kollade lite frågande på Anders vad han egentligen menade. Jag har frågat Anders ikväll varför han sa sådär men han sa bara att han hade tänkt lite fel.

Nåväl nu ska jag kika klart på efterlyst och sedan KANSKE kolla på Hell´s Kitchen om jag orkar, annars blir det sängen.

Ha de gott!

Bjuder på lite bilder på Saga, haha, såfort mamma tar fram kameran så ska hon skratta, hon har typ sett att man ska le på bild eller nåt, fast hon ler lite väääl överdrivet kanske :) Hon är så söt!




Kommentarer
Postat av: Jenny

gulligaste babyn ever! =)

2010-10-15 @ 23:51:49
URL: http://jensi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0