Kacka!

Sådär, har just lagt Saga att sova så nu ska jag invänta mamma på att hon ska komma hit och sällskapa med mej idag, inte för att hon är till så mycket sällskap eftersom att hon tydligen har glömt bort mej sen Saga har kommit till världen, haha, det är som att prata med en vägg när hon har Saga i närheten :) Men det är ju ändå skönt att någon är här och leker med Saga så kan jag göra en massa annat.
 
Hur som helst så hade jag nog tänkt bjuda henne på lunch för jag lagade en massa köttfärs igår, men jag hade i champinjoner och det tycker hon inte om, men hon har börjat äta en massa konstiga saker så hon kanske mitt i allt har börjat äta champinjoner också (?)

Nu tror jag att jag intar position toalett för att sminka mej lite idag så man känner sej lite snyggare och gladare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0