Ljust eller Mörkt hår?

Jag har väldig bloggtorka just nu på bloggen för jag orkar inte med den just nu! :) Men nu ska jag iallafall lägga in 2 bilder för vissa har ju sagt att jag får aldrig mer färga tillbaka håret ljust och vissa har sagt att jag passar mycket bättre i ljust hår. Och till sommaren så funderar jag faktiskt på att göra håret blont igen, så gått det går :)

Vad tycker ni?





Det här ju då webbcam bilder men jag orkade inte bläddra igenom hela datorns bilder för att hitta nåt, så det här fick då duga :)

Kommentarer
Postat av: nina

Tycker du passar super bra i båda och man brukar ju säga att en skönhet passar i allt :) KRam

2011-02-14 @ 14:11:28
URL: http://seeyaaa.blogg.se/
Postat av: E

Helt klart mörkt! du ser äldre ut :)

2011-02-16 @ 11:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0