Lilla rosenknopp.

Jag önskar dig inte guld, lilla barn, ej heller pengar och makt.

Jag önskar dig modet att vara dig själv och stå för det du har sagt.

Jag önskar dig inte en stenfri väg, men kraften att vägen gå.

Jag önskar dig kärlek i rikligt mått och vänner att lita på.






Tiden går bara fortare och fortare...


Vilken glädje det är att få gratulera
till att ni om en tid kommer att bli flera.

Av allt fantastiskt vi människor gör
finns inget så stort som det ni står inför.

Ett barn tar nu form sekund för sekund...
Men allt man kan se är en mage bli rund.

Och när barnet är redo att sen komma ut
är all längtan och väntan äntligen slut.

_____


Snart är hon här! Och snart blir jag och Mallan grannar och då får Julius träffa sin gudmamma 24/7.  Det kommer att bli så bra det här, can´t wait =) 


Ha det bra allesammans, pusskram, tja! - Elin 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ååå så fin!

2009-08-19 @ 10:19:16
Postat av: Linda

Såå gullig mage ;) Kram

2009-08-19 @ 16:25:11
Postat av: Janina

Sötast ju! :)

2009-09-04 @ 19:23:28
URL: http://janinasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0