Agda 95

Förut så kunde jag ha turen att alltid vakna på den bästa sidan, nu förtiden så vaknar jag alltid på rygg och är på lagom dos glad eller så vaknar jag på en dålig sida som jag fortfarande inte har kommit på vilken det egentligen är... idag har jag vaknat på rygg och jag är ganska glad över ryggläget eftersom att igår var en hemsk dag!
Jag tror den ända jag pratade med på hela dagen var Anders och han tyckte säkert inte att det var speciellt roligt att prata med mej, haha!
Jobbigt att vakna 08.00 när man inte har en bil och inte har några ben att gå på, jag vet att denna morgon kommer sluta med att jag ligger på soffan och somnar, tyvärr! Hade gärna velat göra nånting men jag klarar ju inte av att gå någonstans, om jag inte tillslut kommer bli så förbannad så att jag kommer röra mej ut på promenad iallafall, just idag och igår är jag MYCKET lycklig över att jag inte äger en hund, för då hade det varit mycket synd om den hunden, AGDA 95 år hade fått gå med den till brevlådan och tillbaka och förhoppningsvist så hade den hunnit göra sina behov under den tiden.
Jag skulle behöva en rullator eller en rullstol att ta mej fram med, det hade varit helt perfekt, fast jag hade kanske inte kännt mej riktigt riktig då (?)
Imorgon är det dags för en ny CTG kurva här i Kalix och genom den kollar dom på Sunderbyn om jag behöver åka in till dom eller inte, på ett sätt skulle det vara skönt att kolla en extra gång igen med Ultraljud nu när det bara är 1 vecka kvar till beräknad födsel, usch, vad jag har mycket som jag egentligen måste göra, lite synd bara att när man knappt kan gå så tar det mej 4 gånger så långtid att göra allting än vad det annars gör.
Nåååå, vi får se hur dagen kommer att se ut, nu ska jag lägga mej i soffan framför tv:n, förhoppningsvist inte för att sova, bara för att titta på tv.


/AGDA 95

Kommentarer
Postat av: heky

Lycka till nu, det närmar sig! :)

2009-12-07 @ 17:43:55
URL: http://henna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0