Depend.

Åh, vad skönt! Nu har jag just stigit ut från bastun och det var så förbannat härligt att basta, tror jag har avrit där i över 1,5 timma, jag behövde verkligen det för min leder och all min värk, det är perfekt med värme när man har så ont överallt!
Nu ska jag snart hoppa i sängen så att jag inte är på "hatar-att-vara-gravid-humöret" imorgon, då kanske jag orkar gå ut och gå och inte har så förbannat ont och förhoppningsvist så kanske också får en fullbordad natt det skulle verkligen sitta fint, har inte hänt på ett tag! Då skulle jag vara lyckligast.

Jag får väl skriva mer imorgon, kanske att jag inte är lika bitter då som jag har varit idag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0