Tjockast, fulast och äckligast (?)

Ajajaj, haha, jag har haft en super jobbig natt med massor av ont i magen, hujja och sen när jag vaknar och det går över i magen då får jag istället sån jävla foglossning på båda sidorna så jag knappt kan gå, stå eller sitta. USCH!
Det blev ingen morgonpromenad på morgonen så jag tror jag ska på en promenad nu under dagen istället (om det går) och kanske titta förbi hos Annelie och Kyan en sväng om jag orkar, är inte egentligen på umgås humör idag fast jag kanske blir, har en sån där "tycka-synd-om-mej-själv-för-att-jag-är-gravid-dag" idag, jag är deprimerad för tillfället och känner mej, tjock, ful och äcklig, sådär som bara gravida kan känna, har lust att gräva ner mej någonstans och gråta för att jag känner som jag känner! Det blev inte bättre när svärmor kom hit och sa att jag såg grov ut idag, haha, hon menade nog inte så som jag känner mej, men idag misstolkas nog allting och därför kanske det är bättre att jag har en ensam dag och därför ska jag kämpa mej ut på en promenad så att jag inte känner mej tjock-tjockast för då har jag ju ändå varit nyttig och varit på promenad.
Har lust att sola också men jag känner att det kanske inte riktigt är läge nu är jag har så kort tid kvar, är rädd för dom här pigmentfläckarna som också bara gravida kan få pga alla hormoner, dom som kan sätta sej på dom mest jobbigaste ställena som typ i annsiktet, oftast försvinner dom ju när man har fött men jag vet inte om jag ska riskera att få sånna speciellt inte när jag tycker synd om mej själv ibland för att jag känner mej ful, tjock och äcklig för jag vet att då kommer jag verkligen att känna igen mej på punkten som handlar om ful!

Nu ska jag klä på mej så att min promenad kan träda i kraft snarast!

Vi ses / Stackars tjocka-fula-äckliga-gravida-Malin.

;D

Kommentarer
Postat av: carro

Jag kan känna så där vissa dagar också, rätt jobbigt att vara gravid ibland, inte så underbart alla gånger som många tror. :)

2009-12-06 @ 17:25:24
URL: http://carrohaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0