Tiderna förändras.

Jag satt och funderade på det igår, hur tiden verkligen bara flyger iväg, jag minns nämligen igår för ett år sedan väldigt väl. Elin fyllde år och vi åt middag hos Tesse, sedan så firade vi hennes födelsedag i Rian på Riagården, det var verkligen jätte roligt just igår för ett år sedan. Nu är tiderna så fruktansvärt annorlunda, det har hänt så sjukt mycket på ett år, mest tuffa och riktigt jobbiga saker men också nånting fantastiskt roligt.

Haha. Idag sitter jag med en stor mage och svällda fötter, gick till tele igår på en promenad, sedan åt jag massor med god och nyttig mat hos mammas Robert helt och hållet nykter och idag har jag mått riktigt bra och imorgon så fortsätter jag min sjukskrivning, förra året just vid den här tidpunkten så hade jag garanterat just slutat vara bakis efter gårdagen bravader på Elins fest, och skulle väl just till att måste lägga mej i sängen för en jobbig arbetsdag imorgon.

Tiderna förändras..





Kommentarer
Postat av: Elin

Snygg pose baby!

2009-11-23 @ 09:21:10
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0