The Day.

Nu ska jag snart göra kväll och hoppas att jag orkar upp på en tidig morgonpromenad imorgon, det är så härligt att gå på morgonen och sedan ta en dusch och fixa sej i ordning i lugn och ro innan jobbet.

Idag har jag varit på Tillväxt kontroll på Specmottagningen, då dom har gjort ett ultraljud, idag såg det inge bra ut alls, och vårat lilla barn är inte jätte bra på att växa och jag kan inte göra så mycket åt saken.
På skalan ligger jag på -30%, och man får ligga på max -20% det betyder att jag är långt under den normala tillväxten, känns inte alls så jättebra men det är så skönt att dom gjorde tillväxt kontrollen och nu kommer jag få gå på tillväxt kontroller varannan vecka fram till födsel eller fram tills att nånting händer, men jag märkte på läkaren att han var lite orolig. Jag ska till barnmorskan nu på fredag så då ska jag kolla med henne vad det kan bero på. Men lite orolig är jag, ca 1000 g mindre är lillan än vad hon borde vara just nu.

Idag har vi fått våran nya soffa iallafall och den är helt underbar och helt underbart stor! Jag trivs riktigt bra i den :)


Nu - sängen.


 

Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken fin mage! :) Hoppas att lillan kommer igång med växten snart! Saknar dig! Kram

2009-10-29 @ 17:51:22
URL: http://lisase.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0